Annons

tisdag, november 06, 2012

Svart Body Fitness bikini




Idag har jag sytt den här svarta bikinin till Camilla. Hon valde att bara ha en svart som hon kan använda i båda ronderna. Smart att va lite ekonomisk inför första tävlingen när det är så mycket som ska köpas. Men det är ju såklart extra kul att ha en färgglad blingbling bikini om man tar sig till final ;)
Nu återstår bara en sista minuten beställning också, sen är jag klar med alla bikinis för den här säsongen! Hoppas på att många av tjejerna tar sig till final så att de får visa upp sina bikinis :)


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

mandy - en musikblogg sa...

Härlig blogg ! Jag har kommit igång med min träning rätt ordentligt, kommer ned till gymmet iaf 3-4 ggr i veckan och ska gå på PT pass snart för att kunna köra gym och pass. Jag har fått en £20 Voucher för att kunna köpa in protein-pulver och tabletter som lite boostar förbränningen. Du som verkar ha rätt ordentlig koll, jag undrar väl mest hur det funkar och om det är värt att använda, i samband med bra kost och träning.

http://www.maximuscle.com/lafitness

Lina Sirén sa...

Proteinpulver efter träningen kan jag absolut rekommendera, för att snabbt fylla på med nya byggstenar åt musklerna som du brutit ner under passet. I övrigt finns det inget jag rekommenderar just nu, utan du får prova dig fram och se vad du själv gillar.
Lycka till!
Lina