Annons

söndag, april 01, 2012

Freja i bikinin jag sytt :o)

Jag trodde inte att jag skulle få se någon av bikinisarna jag sytt på Battle of Scandinavia, men så messade Ida mig i fredags och berättade att Freja lånat den röda som jag sydde åt henne i höstas. Då får vi hoppas att hon går till final så vi får se den, skrev jag tillbaka, och så går tjejen och vinner sin klass! Superroligt att se!!! Stort grattis till Freja som var supersnygg på scenen!

Vill ni ha hjälp med att sy upp tävlingsbikinis, maila mig som sagt på linajohansson23@hotmail.com.

4 kommentarer:

Tess Svedbom sa...

Jag var supernöjd med min bikini du sydde Lina så jag har rekommenderat dig till flera tjejer!! Hoppas de hör av sig!

Måste vara extra kul att se "sin egen" bikini på scen!

Kram Tess!

Lina Johansson sa...

Tack så mycket Tess, vad glad jag blir!

Ja det känns alltid så roligt att få se "mina" dräkter på scenen :o)

Kram på dig!

Lebanezza sa...

Så vacker du är!!
Ha en fortsatt trevlig onsdag :)

Lina Johansson sa...

Kanske var Freja du menade, men jag tackar ändå ;o)