Annons

fredag, januari 06, 2012

Ääääntligen!!!

Förkylningen verkar va över och hostan har gett med sig nästan helt, det tog ju bara ca 4 veckor... Idag blev det äntligen träning igen, som jag har längtat!!! Pirrade i kroppen redan under uppvärmningen, lycka! Hade inte mycket till styrka idag men det var i alla fall grymt skönt att träna igenom rygg, axlar och mage. Om några dagar ska jag nog försöka klämma in lite pass också, kan behöva en liten extra push och nytänkande i min träning nu. Det var ju ett tag sen jag hade Felicia med mig till gymmet nu, men jag tvivlar på att hon nöjer sig med sittern längre. Nu är det bara krypa som gäller! Något snabbt pass i veckan kanske funkar, men jag får nog försöka pussla in min träning på kvällar och helger nu istället. Gäller bara att orka ge sig iväg till gymmet och passa på att njuta av lite egentid!

- Posted from my iPhone

4 kommentarer:

Suzan sa...

Skönt att vara frisk!

Lina Johansson sa...

Ja verkligen!! :o)

www.kaffeutansocker.se sa...

Har hört talas om en tävlig som heter Fitness 5 som verkar spännande. Är den även för amatörer?

Lina Johansson sa...

Om jag inte har fel för mig så får vem som helst ställa upp i kvalen. Du kan läsa mer på: http://www.fitnessfive.se/