Annons

torsdag, november 10, 2011

Saknar dig så det gör ont!

Vår älskade Leo har varit ute sedan i lördags och vi börjar bli riktigt oroliga att det har hänt honom något ;o( Jag har varit ute och ropat på honom under promenaderna både igår och idag, men inte ett spår. Går bara och hoppas på att han ska dyka upp utanför altandörren eller höra honom jama... Calle har startat en facebook-sida för honom idag och vi kommer även att sätta upp lappar i området. Hoppas verkligen att han är oskadd! Världens finaste katt, kom hem till oss!!!

4 kommentarer:

Tessan sa...

Jag vet precis hur du känner dig, min en katt var borta i lite mer än 1 v.
Såg honom på grannens förrådstak och andra grannen med. Han vattnade blommorna och ville inte ha katten där alls så han sprutade ner katten totalt och han sprang där ifrån, under tiden höll jag på att snubbla ut för att kalla på honom.

Han gömde sig bland löven och när han hörde mig hoppade han upp i famnen på mig och slickade och kelade som bara den.

Katter har verkligen ett 6 sinne! De hittar alltid hem.

Hoppas kisen hittar hem snart!

Lina Johansson sa...

Åh vilken härlig historia! Jag hoppas verkligen att vår Leo också hittar hem snart. Känns så tomt här hemma utan vår kelgris!

Camilla sa...

Hej!
Vad jobbigt hoppas han hittar hem oskadd. Det finns en sida där man efterlysa försvunna djur http://www.hittadjur.se/index.php.

Lina Johansson sa...

Tack för din omtanke Camilla! Calle har lagt in annons på några olika forum men de flesta har tyvärr väldigt få besökare. Hoppas på att boende i närheten håller utkik nu när vi satt upp lappar.