Annons

måndag, november 07, 2011

2 tim och 20 min promenad

Idag bar det av in till stan för att hämta upp mitt senaste tradera-fynd och uträtta några andra småärenden. 2 timmar och 20 min var vi ute och traskade, med några korta stopp inne i stan. Felicia sov gott i ungefär en halvtimme, sen låg hon vaken hela vägen utan att protestera förrän vi var några minuter hemifrån och hon började bli riktigt hungrig. Vilken duktig liten tjej jag har! Jag är så glad att jag lyckats få henne att ta nappen nu, det är mycket lättare att trösta henne då. Annars föredrar hon att suga på sina fingrar, men dem kan ju inte jag styra så lätt ;o) Jag tycker att det är så gulligt med napp och sen så hittade jag ju så söta på H&M förra veckan, hihi.

Tuff tröja som Felicia ska få ha till våren :o)
Sussar sött med nya nappen, älsklingen min!

5 kommentarer:

Malene sa...

Jag bara älskar Hummel!! Vart har du köpt tröjan? Tycker det är svårt att hitta Hummel-kläder till min lille pöjk!!

Kram

Lina Johansson sa...

Jag hittade den på tradera :) Fick den för 54 kr, som ny! Där finns en del Hummel faktiskt!
Kram!

Malene sa...

Jag letar nästan varje dag på Tradera.. Ännu inget fynd, men det kommer kanske. Kram kram

Anonym sa...

Hur gjorde du så hon tog nappen så sent? Jag kämpar med min 4 månaders...

Lina Johansson sa...

När jag märkte att hon ville ha fingrarna så gav jag henne nappen istället och höll den i munnen tills hon började suga. Det tog några gånger innan hon tyckte att den var okej, men nu går det riktigt bra faktiskt. Hon har haft napp innan också, men aldrig brytt sig om den utan mest tuggat på den.
Testa olika modeller, det är nog rätt vanligt att man får prova sig fram med olika nappar innan man hittar en som passar. Både modell och material skiljer ju rätt mycket.
Lycka till!