Annons

tisdag, oktober 11, 2011

Online coaching, kostrådgivning och träningstips

Jag fick en förfrågan som gjorde mig lite sugen på att dra igång min online coaching igen :o) Jag kommer inte att ta mig an några fitness-tävlande eftersom det är allt för krävande med fokus på de små detaljerna. Helst av allt vill jag hjälpa andra nyblivna mammor att bli av med gravidkilona och hålla energin på topp, men givetvis är vanliga Svenssons också välkomna att höra av sig!

Online coaching
600 kr för första månaden, därefter 400 kr/mån

Jag analyserar din 4-dagars kostregistrering och kommer med förslag på förändringar. Vi har även en månads mailkontakt där jag svarar på dina frågor och funderingar kring kost och träning.

Vid intresse, maila mig på linajohansson23@hotmail.com.


Mina utbildningar (för er som inte följt mig så länge):

-Diplomerad Kostrådgivare, Paulúns Näringscenter.

-Biomedicinsk magisterexamen med vidare fördjupningar inom näringsfysiologi, fetma och diabetes (totalt 5 års högskolestudier).

Jag har dessutom tävlat 6 gånger i Body Fitness och då lagt upp min egen diet och träning.


 

Inga kommentarer: