Annons

måndag, oktober 10, 2011

Kort uppdatering

Helgen bara flög förbi, men mysigt hade vi i alla fall! Jag kom iväg till gymmet som vanligt på lördag morgon (axlar, rygg och ben blev det) sen drog vi till Höganäs för att hälsa på mina föräldrar. På söndagen röjde vi lite här hemma i förråd och klädkammare, och jag tog en timmes promenad med vagnen i det fina vädret innan det var dags för 3-års kalas hos våra vänner. Idag har det bara regnat i stort sett hela dagen, men vi hann i alla fall med en 75 min promenad inom ICA i morse innan regnet kom. Sen fick Felicia leka lite i sin hoppgunga medan jag körde ett pass i TRX:en för ben, rygg och mage. Helt okej dag ändå!

Dags att borsta tänderna och hoppa i säng! Snart vaknar lilla snuttan och vill ha mat.

Iiiiihhhhh!!! Ser ni mina små tänder!? ;o)

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilken goding!
Härligt med jeansen... ;)
Längtar tills vår lillasyster har kommit... Är så grymt sugen på att träna "ordentligt" igen!
Ha en bra dag!!
Karin

Lina Johansson sa...

Ja hon är så go så go :o) Förstår att du längtar som bara den! Hoppas att hon vill titta ut snart, och att det inte blir på storebrors födelsedag ;o)
Tack detsamma!

Ida sa...

Haha hon ser helt galen ut efter mera mat! Hihihi

Lina Johansson sa...

Haha, ja om det ändå vore så! Man får snarare lura i henne maten med all världens lekar och ljud ;o) Så fort hon gapar så gäller det att hiva in maten!