Annons

fredag, oktober 07, 2011

Favoritjeansen passar!!!

Nu var det nog sisådär 2 månader sen jag provade dem sist och då kunde jag inte knäppa den översta knappen, men idag gick det galant! Me so happy!!! Som jag har längtat efter mina favvisjeans! Jag är egentligen ingen jeansmänniska, jag trivs bäst i mjukisbyxor, haha. Men dessa är ju den perfekta medelvägen så att jag ser lite mer anständig ut ;o) Rymliga och goa i benen så att man kan krypa upp i soffan, men de sitter ändå snyggt över rumpan. Och jag har TVÅ par, så nu kan jag bo i dem, haha. Så jäkla gött när de där kläderna som man hängt undan för att de var för små börjar passa igen! Dessa jeansen passar inte när jag är i min vanliga offseason-form på 59-60 kg, men nu är jag faktiskt nere på 56 kg! 4 kg lättare än innan graviditeten :o) Lite mindre muskler också förvisso, men det gör mig inte så mycket. Jag trivs hyfsat med min form nu, vill bara bli lite tightare all over, kanske 2 kg lättare. Skärper jag bara till kosten och fortsätter träna så är det inga som helst problem, men just nu känns det rätt skönt att äta det jag känner för (därmed inte sagt att jag lever på skräpmat nu).


2 kommentarer:

Anders sa...

Wow, motivation och vilja leder till resultat. Önskar jag hade lite av det också :)

Lina Johansson sa...

Tack :o) Ja det brukar hjälpa! Känns härligt att komma i jeansen igen, det har jag längtar efter!