Annons

tisdag, oktober 11, 2011

Dubbla cardiopass

Idag fick jag ta mig i kragen och hoppa i joggingkläderna igen. Det var riktigt fint höstväder när vi gav oss ut så det tog inte emot så mycket, men efter halva rundan blev himlen alldeles grå och det blev ösregn! Suck... Tur att jag hade min kära keps på mig, den är grym mot både sol och regn :o) Det blev ungefär samma runda som vanligt, dvs 45 min och dryga 6 km varav 35 min barnvagnsjogging à 5 km. Helt genomblöta när vi kom hem! Av med alla kläder och direkt in i duschen medan Felicia fick gunga i sittern.

Efter lunch var solen tillbaka och jag hade ett paket att hämta ut så vi tog oss en timmes promenad också. Duktiga tjejer idag alltså!



I lådan kom det även ett litet paket från . Jag har nämligen fått chansen att prova produkten Silicea Face and Body repairing gel och sedan utvärdera den på bloggen. Det ska bli väldigt spännande eftersom jag har lite extra problem med hyn efter graviditeten och behöver hitta en ny ansiktskräm som jag gillar då min förra favorit försvunnit från apoteket. Idag tog jag ett par närgångna före-bilder på mitt osminkade ansikte, så får vi se om det blir någon förbättring ;o)




Det här kan man läsa om produkten på Bodystore's hemsida:

Octean Silicea Face & Body Repair Gel ökar fukten, mjukgör och fyller ut huden. Effekt mot rynkor, acne, solbränna, känslig hud, hudallergier. Med Silicea och Aloe Vera. Octean Silicea Face & Body skapar en skyddande barriär som bevarar fuktigheten i huden och skyddar mot orenheter. Har effekt mot rynkor, acne, hudutslag, röd eller fnasig hud, ärrvävnad, solbränna, hudallergier, blåsor och insektsbett.

Ökar fukten i huden
Skyddar mot orenheter
Stärker huden
Gör huden mjuk och len
Ökar blodgenomströmningen i huden
Ger en friskare och vackrare hud
Lättabsorberat

Silicea består av syre och kisel, samma ämnen som är livsnödvändiga för allt levande. De utgör naturens byggstenar. Mängder av forskning har visat att kisel spelar en vital roll i människans kropp genom att stärka och bygga upp bindväv, som hår, hud och naglar. Octean Silicea Face & Body Repairing Gel innehåller kisel i en formula som lättare absorberas in i huden. Den bygger upp bindväven, återfuktar, fyller ut och gör huden mjuk och len.

Inga kommentarer: