Annons

fredag, september 09, 2011

Tröttis

Idag tog det faktiskt emot lite att ge sig iväg till babysimmet. Inte för att det inte är mysigt, utan för att jag var så sjukt trött och ville bara ligga kvar i sängen. Felicia ville inte somna om efter sista kvällsamningen igår och höll mig vaken fram till två i natt... Det är första gången det händer, annars är det framåt morgontimmarna som hon har varit lite gnällig sista tiden.
Som tur var så sov hon gott nästan hela promenaden dit (40 min) och både badandet och allt runt omkring gick jättebra! Gnällde knappt något på hela tiden och jag hann få på mig både kläder och mascara utan problem ;o) När vi kom ut i friska luften somnade hon gott igen och jag passade på att göra stan en timme. Fick tag i en present samt lite kläder åt sötnosen. Hon vaknade till inne på HM men sen somnade hon igen när vi började gå hemåt och sov gott hela vägen och lite därtill (45 min). Vaknade lagom tills jag börjat på mina lunchmackor men somnade sen igen när vi ammat en stund. Man blir minsann trött av att simma! När hon sen vaknade igen var det dags för mera mat och blöjbyte och därefter gymmade vi :o) Jag körde igenom hela kroppen med TRX och gummiband, dock inte armarna men de får lite träning ändå genom andra övningar. Så det blev ju en riktigt bra dag ändå! Fredag och solsken på det dessutom, härligt! Imorgon åker vi upp till Theodor i Göteborg, han längtar efter sin lilla kusin.

Hoppas ni får en superskön helg!



En trött liten tjej ett par timmar efter babysimmet.

4 kommentarer:

Petra sa...

Sötnostjejan! Babysim är riktigt mysigt men oj vad trötta de små liven blir efteråt. :-)

Hoppas du får sova bättre i natt.

:-)

Crazy Betty sa...

hej

följde din blogg för länge sen men tappade sen bort adressen, nu hitta jag dej igen o se där, du har ju en supersöt bebis ! sj är jag 35 år med tre barn o en dröm är att kunna bli riktigt fit, så din blogg kommer va en riktig motivation för mig !!
krama bebis , mvh bettis

Jenny sa...

Känner igen den där totalt utmattande tröttheten! Inte ens ork att träna knappt.....Hoppas du är piggare idag!

Lina Johansson sa...

Petra: Hihi ;o) Ja det blev den bästa natten hittills faktiskt! Hon sov ända till 05.20 i sin egen säng och sen till 07.30 hos oss :o)

Bettis: Vad roligt att du hittat hit igen! Glad jag blir att jag kan inspirera dig :o)

Jenny: Ja vissa nätter är riktigt tuffa, men vi har det bra för det mesta :o)