Annons

söndag, september 18, 2011

Testat nya gymmet i stan

Idag har mormor och morfar varit här och myst med lillan några timmar så jag och Calle passade på att dra och träna tillsammans :o) Actic öppnade ett nytt stooort gym i stan nyligen så vi körde ett pass där. Där var många maskiner man inte är van vid (Nautilus) och jag var väl inte helt förtjust i dem, men crosstrainern var i alla fall skön! Det var verkligen grymt stort och fräscht, men jag saknade lite fönster.
Eftersom det var evigheter sen jag gymmade så passade jag på att köra lite av varje, det jag kände för. Det blev mest axlar, rygg och ben. Sååå skönt att låta musklerna jobba på riktigt igen! Och så trött jag blev sen då...

Tog några dåliga bilder med telefonen som jag bjuder på ;o)

 Utsikt från crosstrainern på ena konditionsavdelningen.
 Gött att träna igen!!!

2 kommentarer:

Linda Schönning sa...

Skönt attkomma igång och gymma igen! Btw, jämnför man dig på sista bilden och Felicia i inlägget ovan är ni otroligt lik varandra. Inte så konstigt kanske, men ändå :D

Lina Johansson sa...

Ja det var riktigt härligt att gymma igen!!
Vad roligt att höra :o) Vi tycker själva att det är så svårt att se vem hon är lik.