Annons

tisdag, september 20, 2011

Shopping med hjärtat

Idag var jag lite shoppingsugen så jag och Felicia tog bussen in till Malmö och köpcentret Entré. Vi har haft en helmysig dag och hon har varit så duktig! Bussen dit låg hon vaken hela vägen men var ändå på gott humör. Jag är så glad att hon går med på att ligga vaken i vagnen ganska länge numera, bara hon har något att leka med. Sen hade hon lite svårt att komma till ro i vagnen så då fick hon sitta i selen och mysa istället. När hon somnat gott la jag ner henne i vagnen igen och där sov hon i ungefär en halvtimme. Lite senare lunchade vi på mysiga Barista och där kunde vi även amma i lugn och ro. Hon blev helt fascinerad av deras tuffa lampor ;o) Som vanligt var det mest henne jag handlade till, men jag fick även tag i en ny snygg dörrmatta till utsidan och en ny plånbok, min gamla har gått sönder av alla kuponger och kort, haha. Innan vi åkte hem blev det blöjbyte och amning i deras bebisrum, det borde finnas på alla köpcenter!


Dekorativ matta utanför dörren, 129 kr på Hemtex.

Inga kommentarer: