Annons

torsdag, september 15, 2011

Regniga promenader

Nu har det blivit höst på riktigt! Regnigt och blåsigt, men idag är det i alla fall soligt också. Gårdagens träning blev totalt 90 min promenad à 1 mil då vi skulle till BVC för kontroll och vaccination. Vår lilla skrutt är nu 62 cm och 5,89 kg lätt. Viktkurvan dippade lite den här gången och jag tror det beror på att hon är så distraherad av allt som händer runt omkring när hon ska äta och därför får i sig lite för lite. Det blir till att amma lite mer i lugn och ro, och sen en ny viktkontroll om 2 veckor. Vaccinationen gick hur bra som helst! Hon sa inte ett ljud efter första sprutan och efter den andra blev det bara ett litet gnäll som gick över så fort mamma tröstade. Duktig tjej! På vägen hem blev vi ordentligt blöta men trots det dissade vi bussen och gick hela vägen hem!

Idag borde jag egentligen sprungit men jag kände inte riktigt för det. Istället blev det 67 min promenad inom ICA och sen ett riktigt bra TRX- och gummibandspass för överkroppen här hemma. Jag körde 2 axelövningar, 2 rygg, 2 mage och 1 bröst, 3 set på varje. Lagom slutkörd sen!

Nu hoppas jag att sötnosen vill sova en stund till så att jag kan slappa lite framför datorn ;o)

3 kommentarer:

Crazy Betty sa...

va duktig du är ! alltid skönt när man bestämt sej o kommit igång !

en fråga ? ger du ut råd o tips ?
en del vill inte det o det måste man respektera så jag frågar hellre först =)

mvh bettis

Anonym sa...

Du kör på bra!! Väldigt inspirerande.
Hade varit skoj med en ny formuppdatering.

Lycka till!

Kram sara

Lina Johansson sa...

Bettis: Tackar :o)
Helst inte, det skulle ta så mycket tid att hjälpa alla som vill ha personliga tips och råd.

Sara: Tack så mycket!
Ska försöka ordna det :o)