Annons

torsdag, september 01, 2011

Promenad och hemmaträning

Idag har minsann solen visat sig ganska mycket, trevligt! Lite svårt att veta hur man ska klä sig nu för när den är framme så är det riktigt varmt, men så fort den går i moln och det fläktar lite så blir det riktigt kallt. Tröjan åkte av och på några gånger under dagens promenad på 70 min. Jag fick stanna några minuter och trösta en ledsen liten tjej i början, men sen flöt det på bra och vi hann med 6 km. När vi fått lite mat i magen så blev det även TRX och gummibandsträning för i princip hela kroppen. Höll ett rätt så bra tempo så det blev minsann jobbigt!

Idag fick jag hem material till en ny bikini så jag borde väl sätta igång med den. Och där finns en hel del förarbete kvar att göra på ovanvåningen inför helgens målning... Bara en liten stund till framför datorn... ;o)

4 kommentarer:

Elin Kjellqvist sa...

Hej hej!
Jag är inne på din blogg då och då och det är verkligen super! :) Jag ska få hjälp med att sy upp en tävlingsbikini inför Luciapokalen och jag har fått många bra tips här från din blogg. Jag bara undrar vilket material den svarta och den färgade bikinin ska ha? Finns det regler för vilket material man får ha? (Hittar inte det på skkf:s sida)
Ha det gott!
Kram Elin

Lina Johansson sa...

Tack så mycket Elin!
Det är vanlig lycra (dubbelstretch). Till finalbikinin kan du även välja sammet om du vill ha det.
Gå in och kolla stretchtygerna på www.glitzit.se. Det svarta finns under enfärgade och till finalen gillar jag hologramtygerna bäst.
Lycka till!!

Elin Kjellqvist sa...

Hej igen... Tack för ditt svar... Jag ska göra en beställning från glitzit. Vilka stenar är bäst? De som man limmar på eller syr på?
Tack för hjälpen!
Mvh Elin

Lina Johansson sa...

Jag använder alltid de man limmar på och gem tac stenlim.