Annons

fredag, september 02, 2011

Promenad och babysim

Idag blev det 2x40 min promenad, drygt 7 km, och tredje gången på babysimmet. Så himla mysigt! Nästa gång ska vi prova att hälla lite vatten över huvudet på bebisarna och gången därpå tror jag att det blir dyk. Spännande! Hoppas att älsklingen kan ta lite ledigt från sitt nya jobb och följa med och titta snart, och ta en massa bilder! Jag tror att det skulle komma en fotograf och ta undervattensbilder också längre fram :o)

Jag blev så glad idag när Linda fick hem bikinitrosan jag sytt och blev supernöjd med den! Även om jag själv är nöjd med det jag syr så vet man ju aldrig hur det kommer att sitta på den som ska ha det. Jag ser verkligen fram emot att få se alla mina kreationer på scenen sen, det är en häftig känsla!

Nähe, om jag skulle ta mig i kragen och sätta upp maskeringstejp! Pappa har lyckats låna en teleskopstege till oss så att vi kan måla i trappen imorgon :o) Lika bra att passa på att putsa fönstret då också, haha.

Inga kommentarer: