Annons

söndag, september 25, 2011

Gymmat!

Igår morse cyklade jag bort till det nya stora gymmet igen och fick mig lite egentid :o) Eftersom det bara brukar bli ett pass i veckan på gymmet så väljer jag att köra igenom alla de muskelgrupper som jag anser viktiga, vilket blev ben, rygg, axlar och mage. Riktigt skönt var det att få träna igen! Det här var andra gången jag testade det nya gymmet och nu gillade jag det ännu mer. Det är grymt stort och fräscht, och man slipper trängas. Lugnt och skönt, man kan fokusera på sin egen träning utan en massa irritationsmoment. Konditionsavdelningarna är verkligen helgrymma! Det är nästan så man blir sugen på att köra riktiga monstercardiopass, haha. Kanske får skaffa ett kort där även om jag tränar så sällan, nån gång ska det väl bli fler pass igen... Tänker då inte betala 120 spänn per gång i alla fall!

På kvällen åkte vi till Ystad för att kalasa hemma hos Seth, Johanna och lille Ludwig. Supertrevligt sällskap och god mat!

Idag tog jag och hjärtat en 70 min promenad ute i det underbara höstvädret. Jag kunde gå i bara linne, trots att det snart är oktober månad! En liten fika ute i trädgården passade vi också på att ta, och ikväll ska det grillas. Härligt värre!

1 kommentar:

Anonym sa...

hejj! tycker din blogg är jätte bra, men tänkte fråga om du har något speciellt tränings tips och kost tips till mig, är smal, men vill få mer muskler, inte stora, men mindre fett.. alltså helst bli smalare fast, med muskler då. skulle bli jäätte glad om du svarade :)
/ Rebecca