Annons

måndag, september 19, 2011

Dagens träning

Idag fick det bli en runda barnvagnsjogging igen. Trots att det var ganska tungt så pressade jag mig själv till att springa 35 min idag och det blev ganska precis 5 km :o) Hela rundan tog ca 46 min och blev 6,11 km.
Bjuder på en dagsfärsk magbild, precis 5 månader efter förlossningen. Vikten ligger nu på ca 56,5 kg vilket är 3½ kg mindre än innan jag blev gravid.



Efter stretching, dusch och amning satt det fint med lite mat i magen igen. Det blev rester från gårdagens räksallad och äggmackor. Måste bara tipsa om en sjukt god salladsdressing! Curry-lime från Erik Lallerstedt. Den är såklart fet, men det kommer från rapsolja och äggula så det är helt okej i lagom mängd.

4 kommentarer:

Ann sa...

Bra jobbat!

Crazy Betty sa...

du ser grymt bra ut !!!!
bra jobbat =) men du kan ju din sak vid detta laget !

kramis bettis

Lina Johansson sa...

Tack snälla!!! :o)

Steve sa...

Yes. Think the raspberry vinaigrette is my favorite of the bunch. Some vegetarian dishes definitely need additional flavor.


Steve
My site: Does Creatine Help?