Annons

söndag, augusti 21, 2011

Ullared

Idag lämnade vi Felicia hos mormor och morfar en stund och åkte själva till Ullared för att shoppa. Det blev mest en massa prylar till henne såklart och en del till hemmet. Jag trodde att långsäsongen hade börjat nu men där hade jag visst fel... Det var mycket folk i varuhuset och man blev lite smått irriterad på trängseln, men jag fick i alla fall tag i det mesta jag ville ha. Även om jag saknade min lilla prinsessa så var jag glad att hon inte var med när man hörde de andra bebisarna skrika. Det är krångligt nog att hålla reda på en kundvagn där i röran så jag slipper gärna barnvagnen och en tung sele. För att inte tala om hur överstimulerade de små liven blir.

Där fanns väldigt mycket Barbapapa saker nu, men tyvärr inte så mycket annat roligt bland sängkläderna på babyavdelningen. I klädväg blev det bara en body, strumpor och vantar, jag föredrar att handla hennes kläder i vanliga affärer. Våtservetter, matprylar, badleksaker och en lampskärm var lite av det andra som vi köpte till henne.

Till hemmet blev det bl.a. en ny lampfot och skärm, spotlight, blomkrukor, panelgardiner, tavelramar och mörkläggande rullgardiner. Jag hittade även skal, skyddsfilm, Gollaväska och armband till min iPhone.

Inga kommentarer: