Annons

måndag, augusti 15, 2011

Slut på sommaren

Då var det en ny vecka och Calles 4 semesterveckor var plötsligt slut :o( Tiden har bara flugit iväg och inte mycket sommar har vi fått heller. Men jag har nog aldrig brytt mig så lite om sommarvädret som i år. Visst hade det varit trevligt med lite mer sol och mindre regn, men jag tror inte att vi hade åkt till stranden med lilla Felicia ändå. Det är bättre att vänta tills nästa år när hon kan va med och bada :o)

Idag har vi varit riktigt duktiga lillan och jag, två entimmespromenader har vi gått. Förkylningen börjar nog släppa nu också, vi är bara lite snoriga fortfarande. Hoppas att vi är helt friska till fredag för då är det babysim premiär! Ska bli sååå mysigt! Sen på lördag blir det kräftskiva med goda vänner och på söndag en tur till Ullared, hihi. Jag är så shoppingsugen! Felicia får va hemma hos mormor och morfar och mysa medan vi går loss på babyprylar och inredningsattiraljer.

Inga kommentarer: