Annons

fredag, augusti 26, 2011

Promenerat halva dagen

Idag har vi verkligen inte legat på latsidan jag och Felicia! Strax efter 8 promenerade vi bort till babysimmet. Andra gången idag och det var ännu mysigare än sist :o) Därefter hade vi ett par timmar att fördriva innan jag hade tid hos barnmorskan. Vi gick inåt stan och jag åt sushi medan hon låg i vagnen och busade. Sen satte vi oss ute på en bänk och ammade och hade det mysigt tillsammans en stund innan hon fick sova igen och vagnen rullade vidare. Efter nästa stopp bar det äntligen av hemåt med trötta ben. Över 11 km har vi avverkat idag på dryga 2 timmar. Felicia har verkligen varit en riktig gullunge idag! Glad och busig nästan hela tiden, man vill bara gosa med henne! Älskade unge! Jag är så glad att hon äntligen verkar gå med på att åka vagnen lite längre rundor, även om det kan bli lite protester när det ska sovas.

 Nybadade

Imorgon blir det nog ingen långrunda, känner att kroppen behöver vila lite nu. Men jag ska fortsätta målningen som jag påbörjade igår kväll, det är minsann träning det också! Hela huset ska målas vitt istället för dessa slitna vit-beiga tapeter.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Följer din blogg, härlig och positiv läsning!

Lina Johansson sa...

Tack så mycket :o) Trevlig blogg du också såg jag!