Annons

tisdag, augusti 30, 2011

Promenad och TRX

Idag känner jag mig lite seg men det har ändå blivit en 76 min promenad (inom ICA en snabbis igen) på 6,61 km, snittfart 5,2 km/tim. Idag testade jag att springa med vagnen några steg och det kändes helt okej, så snart får jag klä mig för löpning och ge mig ut på en runda, kanske imorgon. Efter promenad, amning och en proteinare blev det TRX och gummibandsträning för axlar, bröst och mage. Phuu! Känner mig sjukt otränad, haha. Måste ta mig i kragen och komma iväg till gymmet snart också.

Nu blir det matlagning! Kycklingwok med röd curry :oP

2 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt att du sprang lite med vagnen, kör hårt!

Lina Johansson sa...

Ja, några steg i alla fall, hihi. Men jag ska testa springa på riktigt med den snart. Var inte klädd för löpning idag.