Annons

måndag, augusti 15, 2011

Nu har jag beställt en iPhone :o)


Trodde nog aldrig att jag skulle skaffa mig en för jag gillar egentligen min rosa lilla mobil, men nu trillade jag också dit ;o) Nu kan jag snart ta bättre bilder och filma med mobilen, och uppdatera bloggen lite enklare. Och den ska såklart följa med ut på promenader och löprundor så att jag äntligen kan hålla koll på hur långt jag tar mig med RunKeeper. Tur att jag har en riktig expert här hemma som kan lära mig allt om hur den fungerar...

2 kommentarer:

Träningsfreak sa...

Du kommer inte att ångra dig! Jag stod med emot länge för jag gillade min lilla mobil men ångrar mig att jag inte skaffade min tidigare. Klarar mig inte utan den nu=)

Lina Johansson sa...

Jag kan tänka mig det ;o) Alla säger att man aldrig kan byta tillbaka till en vanlig mobil igen. Ska bli spännande att testa den!