Annons

måndag, augusti 29, 2011

Min pussgurka!


9 kommentarer:

Annelie sa...

Så fina ni är, båda två! Jätteroligt att läsa och se alla bilder :) Nu är det bara ca två månader kvar för oss, tiden bara rusar iväg! Kram på er!

Lina Johansson sa...

Åh va roligt att höra från dig! Har faktiskt tänkt på dig! Känns allt bra? Nu är det nära du :o) Så mysigt!
Ta hand om dig och magen!
Kraam

Annelie sa...

Ja det känns så bra så, så mysigt! Nu längtar man bara, och magen växer så det knakar :) Är inne o läser här varje dag, hihi! Ha det så bra! Kram

Lina Johansson sa...

Härligt att höra! Du har en underbar tid framför dig :o) Vi får ta och träffas snart igen tycker jag!

Annelie sa...

Ja det tycker jag med! På måndag jobbar jag min sista dag på hemtjänsten, och efter det har jag bara gymmet kvar så då har jag gott om tid att ses! Kram

Lina Johansson sa...

Åh vad skönt för dig!! Då får vi ta en date någon dag! Vi är lediga de flesta dagar ;o) Kram

Annelie sa...

Det får vi absolut göra! Förresten, hur gjorde du innan födseln, hur länge jobbade du? Kram

Lina Johansson sa...

Jag jobbade på kontoret fram till 3½ vecka innan hon föddes. Jobba så länge du vill och orkar, då sparar du mammadagarna tills hon är född istället :o)

Annelie sa...

Ja just det, du jobbade ju på kontoret! Jag har ju det såpass lugnt i lomma så jag kommer nog kunna jobba rätt länge tror jag. Men man vet ju aldrig när hon kommer :) kram