Annons

fredag, augusti 19, 2011

Kidneykaren

Idag fick jag ett trevligt litet paket med posten, nämligen en Kidneykaren. Jag blev tillfrågad häromdagen om jag var intresserad av att prova en och utvärdera på bloggen, och tyckte att den verkade intressant. Jag har bara hunnit ha den på mig i en knapp timme, men direkt när den kom på blev det behagligt varmt. Riktigt skön att ha på sig är den dessutom, till skillnad från klumpiga och svettiga vulkanskydd som jag använt tidigare när jag haft lite ont i ryggen. Den är som en mjuk och skön strumpa. Snygg är den också, och finns i flera olika färger.


På hemsidan kan man läsa att det är en kjol, en topp, en bh, en sjal, en rygg/svankvärmare, listan är lång. Den kallas "the fashionable kidneybelt". Detta plagg hjälper många kvinnor som är känsliga för drag i korsryggen och vid mensvärk. Mycket uppskattad bland nybliva mammor för det extra stödet av magen.

Jag återkommer med en bättre recension när jag hunnit prova den lite mer!

Inga kommentarer: