Annons

måndag, augusti 22, 2011

Hemmaträning

Idag tog jag lillan med ut på en timmes promenad à 5,78 km, snittfart 5,7 km/tim. Hon var lite bråkig i början men sen sov hon gott nästan hela vägen. När vi kom hem fick hon lite mat och sen tog jag med henne och babygymmet upp på andra våningen så fick hon och Leo hålla mig sällskap medan jag körde ett pass med TRX:en. Det är första gången jag sätter upp den själv, men det var ju enklare än jag trodde så nu får det minsann bli fler pass här hemma! Känner verkligen att jag vill och behöver träna mer! Nu är jag nästan helt fri från förkylningen så det är bara att göra det.


Det blev några övningar för ryggen, magen och enbensböj idag. Att en så simpel grej kan vara så sjukt jobbig! Här snackar vi verkligen funktionell träning!

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Ja leo ser ju ut som han tokanstränger sig :D eller han kanske får motion nog genom att försöka undvika att bli dragen i svansen av lillan?

Lina Johansson sa...

Haha, nä han ville mest gosa ;o) Han har det rätt lugnt än så länge, men vi får väl se hur det blir när hon börjar krypa...