Annons

fredag, augusti 26, 2011

Första bikinin snart klar!

När jag började sy Hilds bikinitrosa häromdagen hade jag inte mycket till flyt. När jag var nästan klar med den insåg jag att den var alldeles för liten och fick börja om, rita nya mönster och allt... Suck! Sen när jag äntligen började bli klar med den nya, så tog tråden slut! Så retligt att inte kunna sy klart det man påbörjat när man vill. Men men, jag gick ju till syaffären i förrgår och köpte mer tråd och spännen, och på kvällen sydde jag så maskinen glödde ;o) Trosan blev klar i ett nafs och jag hade sånt grymt flyt med BH:n så även den blev helt klar samma kväll! Inte ofta jag blir så nöjd på första försöket med en BH, jag brukar ofta få justera dem lite.

Nu är bikinin helt klar bortsett från spännen och stenarna som jag också ska klistra dit.



4 kommentarer:

Sofi sa...

Hej! Har du några tips på hur man får en lika snygg och vältränad mage som dig? Hur har du gjort? :) Kram

Lina Johansson sa...

Oj, tack ska du ha ;o) Jag har själv aldrig varit nöjd med min mage, mer än när jag var gravid :o)
Att få en synligt vältränad mage kräver både styrketräning, konditionsträning och givetvis en sund kost så att man håller fettprocenten låg och musklerna synliga. Just nu kör jag många olika varianter av plankan för att stärka upp bålmuskulaturen igen efter graviditeten. De ger dessutom bra hållning och en snygg mage på köpet :o)

Ingela sa...

Kan man få beställa en eller två bikinis av dig? Du är verkligen duktig! =) Vad kostar det?

Lina Johansson sa...

Tack så mycket Ingela! Visst kan du beställa bikinis av mig, maila mig på linajohansson23@hotmail.com för mer info!

Mvh Lina