Annons

måndag, augusti 01, 2011

Borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma i Lund igen efter två nätter hos Calles föräldrar i Vänersborg och därefter två nätter hos Calles bror med familj i Göteborg. De långa bilresorna och nätterna borta gick bättre än väntat, Felicia har varit så duktig så! På vägen upp fick vi pausa ett par gånger för att amma och byta blöja. Jag sitter bredvid henne i baksätet och underhåller henne med lite leksaker när hon inte sover. Det är inte så poppis att åka bil så länge... Men på vägen hem igår så sov hon minsann hela vägen från Göteborg, så jag fick det riktigt lugnt och skönt där bak ;o)

Vi har haft riktig tur med vädret dessa dagar så det har blivit en del sköna promenader med vagnen. Jag passade även på att träna lite med TRX:en i Vänersborg eftersom de har så bra takbjälkar där. Jag kom på en tuff plankövning där man gungar från sida till sida med benen, kändes riktigt bra!

Här kommer några bilder från vår lilla semester, mest på lilltjejen som vanligt ;o)

 Älskade lilla dockan!

Härlig utsikt under morgonpromenaden.
 Mamma får jobba lite och lillan sover gott i vagnen under tiden :o)
 Snusar med sin nya tigerspeldosa och fingrarna i munnen som vanligt.
Myser med min lilla älskling på uteplatsen.

Inga kommentarer: