Annons

onsdag, augusti 31, 2011

Bikinitrosa till Linda

Vilket flyt! Lillan sover gott i vagnen och jag fick klart Lindas bikinitrosa i ett nafs :o) Vilken tur att jag hade passande sytråd hemma, det hade jag inte ens tänkt på förrän jag plockade fram symaskinen.


Nu när tävlingssäsongen närmar sig börjar man allt bli lite sugen på att kliva upp på scenen igen. Som läget är nu vet jag dock inte om det är möjligt. För det första så måste jag ju se till att gymma åtminstone 3 ggr i veckan i så fall, vilket innebär minst ett par kvällspass precis när lillan ska till att nattas. Sen ska man ju helst gå på diet också ;o) Vitkål, proteindrinkar och kesella är tyvärr ingen hit så länge jag ammar eftersom Felicia får så ont i magen av det. Nej, det blir nog ingen tävling i år i alla fall, men man ska aldrig säga aldrig. Vikten fortsätter minsann nedåt och vågen visade bara 56,9 kg idag!

2 kommentarer:

Malin Jönsson sa...

Oj, syr du alla dina bikinis (och andras) själv? :-) Imponerande. Lycka till med formen. Ta hand om dig!

Lina Johansson sa...

Ja jag har sytt alla mina egna själv, och sen även börjat sy en del åt andra. Kul hobby :o) Tack så mycket! Detsamma :o)