Annons

onsdag, augusti 17, 2011

4 månaders kontroll

Idag var det dags för BVC igen och jag var så nyfiken på hur mycket hon hade gått upp. I början är man ju där stup i kvarten, men nu är det bara en gång i månaden så det hinner hända en del. Idag var hon 59,5 cm och vägde 5560 g så min gissning på 5,5-5,6 kg var ju bra :o) Hon har alltså ökat 1½ cm och nästan 600 g på en månad!


Som vanligt blev det promenad både dit och hem, men lillan var inte så road av att ligga i vagnen på vägen dit så jag fick bära henne i selen halva vägen. Jag fick dessutom ta en lång uppförsbacke som omväg pga ett vägarbete, så det blev rätt bra träning. Totalt nästan 2 timmars promenad blev det idag. På hemvägen hämtade jag ut min nya iPhone så nu ska jag bara se till att lära mig hur den fungerar...

Inga kommentarer: