Annons

söndag, augusti 07, 2011

30 min löpning

Efter en natt och förmiddag med riktigt pissväder så blev det äntligen uppehåll och till och med lite sol igen! Trots att jag nästan glömt bort att äta idag då jag varit helt uppslukad av mönsterkonstruktion och amning, så hoppade jag i träningskläderna och gav mig ut för att springa en runda. Hade ju ändå en del lördagsgodis att bränna ;o) Men jag svepte i alla fall en proteindrink innan.
Kroppen känns fortfarande lite klumpig och de mjölktunga brösten skumpar som bara den, men jag lyckades i alla fall öka tiden med 7 min sen sist och landade idag på 30 min löpning :o) Medelpulsen var 80% och max 86% så det är ganska mycket trots att jag bara håller joggingtempo. Konditionen behöver minst sagt förbättras! Men det känns kul att ha kommit igång lite med löpningen igen! Jag ska helt klart sikta på att få till minst 2 pass i veckan, gärna 3. Gymmet får det bli 1-2 pass.

Nä, bäst att hoppa in i duschen innan snäckan vaknar...

Inga kommentarer: