Annons

tisdag, juli 05, 2011

Ute och promenerar med hjärtat


Jag ska väl inte säga för mycket ännu, men det verkar som lillan godkänner lite längre promenader nu. Hon har nämligen hittat sina fingrar och insett att de är väldigt goa att suga på ;o) Och till skillnad från nappen så trillar de inte ut ur munnen hela tiden, vilket sparar min stackars rygg. Nu när det är bra väder så funkar det att stanna till någonstans i skuggan för att amma också om det behövs. Ganska mysigt att slå sig ner en stund på en lekplats. Idag var vi ute i över 1½ timme med ca 20 min paus för amning.

Vi gav oss precis ut på ännu en runda i solskenet så det blev ytterligare 47 min i bra tempo. 3 st plankor på 100 sek har jag också fått gjort ute i trädgården :o) Nu ska här grillas!

4 kommentarer:

matilda sa...

fin blogg!

hur är det? :)

Lina Johansson sa...

Tack detsamma :o)

Jossan-Wellness by me! sa...

Ville bara skicka en stor kram!

Lina Johansson sa...

KRAM tillbaka!!