Annons

torsdag, juli 14, 2011

Nytt försök


Eftersom det är riktigt skitväder ute idag också så fick det bli spinning istället för promenad. Inte helt utan störningsmoment idag heller, men jag fick i alla fall kört 30 min varav 15 min intervaller. Medelpulsen landade på 68%, max 89% och -190 kcal. Jag har inte orkat ändra inställningarna i pulsklockan på ett bra tag så förbrukningen stämmer nog inte så bra, men det bryr jag mig inte så mycket om.
Märkligt att hon sover så dåligt just när jag försöker träna. Det hjälper inte ens att jag rullar och skakar vagnen lite då och då. Idag sov hon bara 15 min, sen låg hon och lekte med lejonen som hänger över vagnen resten av tiden. Nu däremot sover hon som en prinsessa trots att vagnen står stilla. Inte lätt att pricka in den optimala träningstiden... Men nu fick jag i alla fall äta mina äggmackor i lugn och ro ;o)

Inga kommentarer: