Annons

lördag, juli 16, 2011

Gymmat!

Idag väntade jag utanför gymmet direkt när de öppnade kl 10 :o) Det blev som vanligt rygg, axlar och mage, lite härliga vibrationer på plattan, och 15 min LÖPNING! Jag har inte sprungit en enda gång sen jag fick veta att jag var gravid för nästan ett år sen, gissa om det var härligt! Okej, lite klumpig med dåliga skor och skumpiga bröst, haha, men det var skööönt att få springa lite igen! Kändes hur bra som helst så nu är det bara att springa på!

Jag är inte så förtjust i att fota på gymmet, men idag hade jag ändå mobilen med mig in så jag bjuder på några halvkassa bilder.

 Cablemaskinen där jag brukar köra mina marklyft. Gillar den riktigt mycket! Reder inte ut att köra med en stång och här finns inget som man kan slå i knäna eller skrapa skenbenen mot.
 Lilla jag ;o)
I slutet av passet brukar jag alltid köra lite på vibrationsplattan för att få igång en ordentlig cirkulation i rygg och axlar, nästan som massage! Jag står t.ex. på plattan med lätt böjda ben och håller i remmarna som på bilden (fast med båda armarna då). Då vibrerar det riktigt bra i hela ryggen och skulderpartiet. Sen är det riktigt skönt att köra plankan med armbågarna på plattan för att det ska vibrera ordentligt i axlarna.

Nu har jag hunnit få i mig ett par äggmackor och lillan sover än, så det är väl lika bra att jag hoppar in i duschen också innan hon vaknar.

Inga kommentarer: