Annons

söndag, juli 24, 2011

Första nätterna borta

Sommaren har visst gått i ide eller nåt för här nere har det varit grått, regnigt och blåsigt nu i flera dagar. Värsta höstvädret! Men vi har i alla fall haft en mysig helg hos min familj i Höganäs, och Felicia har fått sova borta för första gången. Det gick hur bra som helst och hon är så go vår lilla tjej! Världens bästa mormor och morfar har hon också! Det är så härligt att se hur mysigt de tycker att det är med ett barnbarn :o)

Det har varit dåligt med promenader de senaste dagarna och jag skyller på det urtråkiga vädret. Idag när vi var ute på en runda hade jag både tjocktröja och regnjacka på mig, och frös om öronen så mycket som det blåste! Men jag har i alla fall lyckats klämma in 3 gympass på 8 dagar :o) Körde mitt första riktiga benpass på evigheter i onsdags och träningsvärken kom såklart som ett brev på posten... Igår var det återigen dags för rygg, axlar och mage på vårt gamla gym i Höganäs. Känner mig inte helt kry dock, jag har en gigantisk förkylningsblåsa långt inne i kinden som gör att halva käken värker!

Efter att jag nattat Felicia ikväll så tog jag mig ett varmt bad och nu ska jag snart krypa ner till min lilla prinsessa. Hoppas på att solen kommer tillbaka till oss nu i veckan så att vi får några härliga dagar här hemma och sen även i Vänersborg och Göteborg när vi åker och hälsar på Calles familj.

Köpte en tuff tröja till Felicia på Lager 157, men hittade inget kul till mig själv.

Inga kommentarer: