Annons

onsdag, juni 22, 2011

Ute och promenerar igen


Formen den tar sig sakta men säkert. Det är 2 månader sen förlossningen nu och vikten är i alla fall lägre än innan graviditeten :o) Bara att fortsätta kämpa för att tighta till sig ordentligt! Målet är att minska några kilon till (3-5 kg) och försöka hålla mig ungefär mitt emellan min tävlingsform och min vanliga off-season.

Jag är inte säker, men jag tror inte att det blir någon tävling för min del i år. Det skulle va kul att tävla igen, men jag tror inte att jag vill offra så mycket tid som krävs. Om motivationen och ett riktigt tävlingssug infinner sig så visst, men då ska jag verkligen va toktaggad! Jag har tävlat utan att vara motiverad förut och det är absolut inte värt det, än mindre nu när man har en liten prinsessa att mysa med.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Tävlande beror ju också på hur länge du vill amma. Att deffa och amma är nog ingen vidare kombo. :)

Annika sa...

Imponerande att du kommit i form så fort =) Härligt med barnvagn prommis..
Snart ska jag med göra detsamma, längtar! Vår prinsessa är här snart..

Och är ju sant att motivationen till att tävla inte är 100% kanske med en liten. Jag tror att prio ett är babyn då =) Lycka till iaf vad du än beslutar!

U goo girl! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

De blir en helt annan grej när man fått barn..klart man vill o kan träna hårt och mycket men man får ju offra en hel del extra tid om man väljer att tävla:)
DUKTIG du är och vilket bra soltält!

Nu sitter och jag hoppar av längtan efter min tjoppa. J hämtar henne på dagis..sista dagen innan sommarledigheten för henne..hon går på semester idag, hi hi.

Jag har inte kvar ditt nummer längre i min nya mob:(
Ha en underbar midsommarhelg fina du
KRAAAAAAAMAR!

Lina Johansson sa...

Ulrika: Nej det har du rätt i. I så fall får det bli en lugn diet. Men jag planerar att amma i alla fall 6 månader.

Annika: Tack :o) Kilona rann av på mindre än 2 veckor, men formen är ju inte riktigt som innan för det.
Jag förstår att du längtar, det är nåt alldeles speciellt! Önskar er all lycka!

Jossan: Visst är det så! Men du är ju minst sagt i grym form i alla fall!! Så imponerad :o)
Ja jag hoppas att hon kommer att gilla tältet så att vi kan va ute med henne en del i sommar :o) Nu är det nog mat som gäller här igen, hihi. Jag messar dig mitt nummer!

Kraaam på er!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Tack söting!!
De är oftast mat mat mat när de är små och lite bajs på de;)

Kraaaaaaam