Annons

fredag, juni 10, 2011

Tredje styrkepasset

En gång i veckan har jag lyckats hålla i alla fall, så det fick bli mina favoriter RYGG och AXLAR idag igen. Men idag slängde jag dessutom in några övningar för bröst, armar, mage och höfter. Känns underbart att få komma bort till gymmet och träna! Den lilla egentiden är guld värd, och det är så mysigt att komma hem till lillan sen igen :o) Jag skulle gärna vilja komma igång med lite benträning igen också, så jag får väl försöka komma iväg någon kväll efter Calle jobbat. Det är dock då Felicia är som mest besvärlig.... Man ska helst bära runt på henne hela tiden då, annars blir det livat värre! Igår testade jag att bara låta henne ligga och skrika framför bröstet tills hon tog det självmant. Det tog väl en sisådär 10 min, men sen lugnade hon ner sig. Det känns liksom inte hållbart för min rygg att behöva gå runt och amma henne varje kväll ;o)

Lilla trollungen!

4 kommentarer:

Desiré sa...

Älskar minen på andra bilden! :)

Ulrika sa...

Funkar det inte att ligga ner och amma? Det löste typ alla problem för mig. :D Man slipper bära eller sitta i konstig ställning om det är mycket ammande och kan slappna av och kolla tv eller läsa bok eller så. :)

Lina Johansson sa...

Desiré: hihi ;o) Hon gillar kameran!

Ulrika: Jodå, det brukar vi göra, men ibland tar det en stund innan hon kommer på att hon faktiskt vill ha bröstet... ;o) Sen äter hon tills hon somnar. Helt perfekt! Funkar kanon på nätterna också!

Louise - mamma till William sa...

Axlar och rygg är mina favoriter för tillfället också =p hehe. Hade du velat dela med dig av dina övningar finns här en mamma som blivit överlycklig hihi =) hoppas allt är bra med er och att allt funkar bra! =)kramis