Annons

söndag, juni 05, 2011

Sommarvärme!


Hoppas att ni alla hinner njuta lite av det fina vädret! Vi försöker va ute så mycket som möjligt, men det är inte alltid så populärt för lillans del. Hon diggar inte precis värmen, och solen får man ju undvika.
Idag har vi haft besök av mina föräldrar, lillasyster och farmor. Myspys!

Selen är populär, och tur är väl det! Den här lilla damen vill inte ligga still några längre stunder... Men vi får i alla fall sova gott om nätterna och det är vi väldigt glada för!
Nu var det inte roligt att vara hos pappa längre, dags att amma igen tror jag... ;o)

2 kommentarer:

Lindsey sa...

Här uppe i Umeå har det varit riktigt kalasväder såhär på Nationaldagen. Jag och sambon började med ett gympass och därefter grillade vi kött och tomater. Smaskigt värre, men säkerligen inte det nyttigaste. Vi var på en marknadsmässa i Sollefteå, där mina föräldrar bor. Och då var det ett stånd som hade så att man fick väga sig och göra en kroppsanalys. Jag blev förvånad då kvinnan sa att hon inte alls tyckte att jag borde gå ner till 45kg och att min kropp var som en 17-årings =O).

Lina Johansson sa...

Åh det låter supergott! Jag älskar grillade tomater, det lyxade jag med massor på min första diet ;o)
45 kg låter väldigt lite, är du så kort? Stirra dig inte blind på vågen utan gå på känsla istället. Att vara i "toppform" är inte alltid så roligt som man kan tro. Det är svårt att hålla en bra balans då man både mår bra och är lycklig samtidigt som man är stenhård i kroppen. Det kräver ofta stora uppoffringar vilket är anledningen till att de flesta bara är i tävlingsform en väldigt kort tid.
Självklart kan du ha som mål att toppa formen till sommaren, men glöm inte att njuta av livet också :o)