Annons

måndag, juni 13, 2011

Min lilla docka!

 Hur go får man bli egentligen! 

Idag blev det en 45 min promenad in till stan för att gå på vårt första föräldramöte på BVC. Vi var 6 st mammor med bebisar födda i mars och april. Jag och Felicia var yngst, men det var bara en som hade barn sen tidigare. Det var trevligt att träffa andra mammor och sitta och småprata lite om våra bebisar :o) Flera av dem bor i närheten så det kanske blir någon extra träff utanför BVC också.


I helgen fick Felicia äntligen träffa sitt yrväder till kusin! Theodor har hunnit bli 1½ år nu och sitter inte stilla en sekund, hihi. De stannade över natten och vi hade en supermysig helg i det fina vädret. Tog en liten promenad med vagnarna för att låta Theodor kolla på hästarna och sen matade vi ankorna i dammen, men då hade lilleman somnat ;o) Kusinerna verkade gilla varandra, Felicia bara log när hon såg Theodor och han ville klappa på henne hela tiden, så söta!

6 kommentarer:

Nathalie sa...

hon är ju så himla söt! :)

Lina Johansson sa...

Ja visst är hon! ;o)

Cicci sa...

Jepp supersöt docka!

Lina Johansson sa...

hihi ;o) Inte långt kvar för dig nu såg jag! Lycka till med allt!

Petra sa...

Hej.
Grattis till Eran söta dotter!

Jag undrar vad du rekommenderar för ev kosttillskott och proteinpulver till en lätt överviktig 3-barnsmamma som tränar styrketräning 3 ggr/v och kondition ca 2 ggr/vecka. Det är ju en djungel av utbud att välja mellan! /Petra

Lina Johansson sa...

Tack Petra! :o)
Jag tycker inte att du behöver få i dig en massa tillskott, fokusera på att träna och äta hälsosamt! Ett proteinpulver av vassle (whey) kan vara bra efter träningen eller som mellanmål ibland. Välj då ett billigt alternativ och smaka dig fram till vilket du gillar. Sen är det alltid bra att få i sig fiskolja om du inte äter fet fisk regelbundet.
Lycka till!