Annons

måndag, maj 16, 2011

Underbar uppfinning!

Felicia är egentligen lite för liten för den ännu, men vi har ändå börjat använda BabyBjörn selen så smått. Vilken underbar uppfinning! Plötsligt har man båda händerna fria igen och lillan är nöjd när hon får va nära mamma :o) Att lägga ifrån sig henne när hon ska somna är liksom bara att glömma.

 Så makalöst söt i sin rosa dinodress idag!

Häromdagen fick jag äntligen tag i en gardin till köket (även denna från Jotex). Det var inte det lättaste att hitta en hissgardin som var 160 cm bred, men nu så är den uppe.


Avslutningsvis så måste jag ju bara visa den söta ankfamiljen som bor vid dammen här utanför. Kommer bli sååå mysigt nästa år när Felicia är lite större!


Nu har hon snart somnat här i selen och jag tänkte flytta över henne till vagnen så att vi kan ge oss ut på en långpromenad. Inte lika härligt väder nu längre, men det duger. Häromdagen fick jag gå hela vägen hem från affären i regnet utan jacka med en unge som gallskrek... Längsta 25 min någonsin!

3 kommentarer:

Jörgen sa...

hehe och då har du "bara" en att hålla reda på, tänk på fröken Ankmamma som har minst 3 :).

Malene sa...

Jag har en likadan bärsele och jag älskar den!! Melker gillar den också, speciellt när vi lämnar hemmets trygga vrå!

Vad söt hon är i den rosa dinodressen. Jag har köpt en grön sådan på Tradera!

Kram

Lina Johansson sa...

Jörgen: Jag är väldigt glad för det, haha ;o)

Malene: Visst är den toppenbra!! Jag fyndade också dinodressen på tradera, man hittar mycket skoj där :o)
Kram!