Annons

tisdag, maj 31, 2011

Träna med bebis

Igår var vi riktigt duktiga jag och Felicia! Två långpromenader i det fina vädret blev det, en på 90 min och en på 70 min. Det var så varmt att jag kunde gå i bara linne även på kvällen :o) Lillan vaknade några gånger under rundorna så jag fick gå och bära henne lite för att hon skulle lugna ner sig. Jag får vända henne i vagnen emellanåt och stoppa tillbaka nappen i munnen ett antal gånger, så funkar det oftast rätt så bra. Nu har jag även ökat tiden på plankorna till 75 sekunder :o) 3 st blev det igår. Vi provade även att träna utfall tillsammans och det gick hur bra som helst. Eftersom Calle ändå var där uppe och tränade med TRX:en på samma gång så fick han filma oss lite :o)

6 kommentarer:

Malene sa...

Vad söta ni är!! Kram

Lina Johansson sa...

Tack ;o) Kram kram!

Anonym sa...

Hej! Grattis till dottern! Hon är underbart söt!
Vad äter du för proteinpulver? Jag är gravid i vecka 25. Jag blev lite anti proteinpulver efter att ha läst på vissa märken att de ej rek till gravida =/ Skulle vara skönt att kunna ta en drink ibland iaf..trött på ägg! ;)

Lina Johansson sa...

Tack så mycket :o)
Just nu är det optimum 100% whey protein, men det har ingen större betydelse. Det står förmodligen så på alla burkar och det beror på att det inte är studerat på gravida. Eftersom det bara är koncentrerad mjölk mer eller mindre så har jag dock mycket svårt att tro att det skulle kunna vara dåligt på något sätt. Så länge man inte äter vansinnigt mycket förstås, riktig mat är ju alltid att föredra framför tillskott.
Lycka till med den kommande bebisen!

Jörgen sa...

Bänkpress nästa eller? :)

Lina Johansson sa...

Nja, det är nog säkrare att hon ligger på golvet och jag kör armböj över då ;o)