Annons

torsdag, april 21, 2011

Sömntuta


Hon är så underbar vår lilla tjej!

7 kommentarer:

cilla sa...

men vilken sötnos

Ulrika sa...

Fina tjejen. Och fina ni! :) Blir lite tårögd. Det är så underbart den där första tiden men jag tycker ändå att det bara blir bättre och bättre!

Kram!

Emma Petrisson sa...

Hej Lina! Vill bara säga stort grattis till er underbara lilla tjej! Vet inte om du kommer ihåg mig Emma Petrisson från gymnasiet!? Jag har följt din blogg den senaste tiden då jag är oerhört imponerad av din träning! Jag önskar dig och Calle lycka till med lillan :-) och så klart med er träing ni är grymt duktiga. Njut av mammaledigheten och er nya familjemedlem! / Emma Petrisson

Sonja sa...

stort grattis till er!!

Lina Johansson sa...

Cilla, Sonja: Tack, hon är helt underbar!

Ulrika: Ja det är verkligen helt magiskt! Man kan inte fatta det riktigt :o) Ser verkligen fram emot att följa hennes utveckling!

Emma: Visst kommer jag ihåg dig Emma :o) Tack så jättemycket!! Vi njuter i fulla drag och ser fram emot vårt nya liv med vår lilla älskling :o)

Kram på er!

Louise - Williams mamma sa...

Ååå så söt! Och så mycket hår =) hihi. Grattis återigen till nya familjemedlemmen!!! =) Kramis

Lina Johansson sa...

Tack Louise ;o) Hon är underbar!
Kram