Annons

fredag, april 08, 2011

Ny soffa?

Mätte och hade mig här hemma igår kväll och det lutar åt att vi skaffar en större soffa snart:

Den här modellen från MIO har vi fastnat för, men jag vill hellre ha den med fasta kuddar i ryggen. Riktigt gosig och plats för många, till skillnad från vår nuvarande tvåsits... Den kommer dock att ta stor plats i vårt långsmala vardagsrum, så det är på tiden att vi byter ut vår gamla tjock-TV mot en platt, ett mindre soffbord och kanske en smalare TV-bänk... Det är DYRT att flytta! Köksmöblerna som jag spanat in kan jag dock glömma för de får ändå inte plats, alltid nåt ;o)

4 kommentarer:

Marika, fitness och graviditet sa...

Jag o min sambo har nyligen köpt just den soffan från mio och vi är jättenöjda :)

Lina Johansson sa...

Åh vad roligt, haha :o) Jag tycker den ser sååå härlig ut!

Johanna sa...

Härlig soffa! Jag skulle vilja ha det där soffbordet också:)

Lina Johansson sa...

Ja jag längtar tills vi får hem den!