Annons

måndag, april 04, 2011

Livet är underbart!


Precis lunchat ute i trädgården i stekande vårsol. Vi har vindskydd från tre håll så det blir riktigt varmt och gott på trädäcket ;o)

Jag var hos barnmorskan igen imorse och allt såg fint ut. Huvudet ligger fortfarande högt och rörligt så det skulle kunna betyda att det dröjer ett tag till, men om vattnet går så sjunker det ju snabbt ner. Bara att vänta och se när det blir alltså. Jag hoppas på 2 veckor till, så hinner vi få ordning här hemma :o) På tal om det så ska jag upp och fortsätta med lillans rum nu.

6 kommentarer:

Ellie sa...

Heiley låg hela tiden rätt ruckbart men hon kom ut endå så det är nog inget man ska fokusera på direkt. Dessutom sa alla olika, vissa tyckte hon var rörlig och vissa tyckte hon var fixerad etc, allt beror på hur hårt de tar i. Hoppas dock hon kommer snart!, lovar att om du går över tiden så kommer du bli mer eller mindre galen, det blev jag (bf+11 föddes Heiley). Det slutade med att jag störtgrät och då direkt efteråt så gick vattnet:)...kram

Lina Johansson sa...

Ja det är säkert olika åsikter om det där... Jag hoppas hon kommer i påskveckan, det känns lagom då ;o) Vill hinna få allt i ordning i vårt nya hem innan, det vore så himla skönt! Men jag tror också att jag skulle bli tokig om jag gick över tiden, man är ju så inställd på ett visst datum och planerar allt efter det, hihi.
Hoppas ni mår fint!
Kram!

Marika, fitness och blivande mamma sa...

Hon kommer när hon är redo :) jag var till bm idag jag också och min skrutt har fixerat huvudet nu och ökat lite över kurvan i mått så h*n kan ju komma ut när som helst nu :) lycka till nu i de sista iaf lina, snart har vi våra små hos oss :)

Lina Johansson sa...

Ja de kommer precis när de vill de där små liven ;o) Nu är det verkligen nära! Så underbart och overkligt! All lycka till dig också!
Kram

Fia sa...

Mysigt med eget :) å se till å boa allt du bara kan nurå! hihi...

KRAM

Lina Johansson sa...

Ja det känns riktigt mysigt! hihi ;o)
Kram kram