Annons

onsdag, april 06, 2011

Årets första tävling

I helgen är det dags för årets första tävling i Bodybuilding och Fitness. Har ni vägarna förbi Alingsås på lördag så åk dit och kika :o) BODY har mer information om deltagare och tider m.m. Det är riktigt många Body Fitness tjejer anmälda!


Själva håller vi oss hemma den här gången, har ju lite annat att stå i ;o) På lördag ska vi hämta hem barnvagnen. Idag tog jag tag i att packa förlossningsväskan och skriva ner min förlossningsplan. Jag har nog skjutit lite på det för att jag inte känt mig riktigt redo. Nu blev allting plötsligt mer verkligt och sååå nära! Nervöööös... Men även om jag gärna vill att det dröjer ett par veckor till så är vi i alla fall mer redo nu och slipper bli lika uppstressade när det väl sätter igång. För det är ju inte jag som bestämmer när det är dags precis ;o) Hon kommer när hon är redo, och det kan bli idag likaväl som om 4 veckor!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hihi, jag blir lite tårögd bara av tanken. Minns precis hur det kändes när vi åkte in till förlossningen. Spänd förväntan blandat med lugn. Så vackert var det också ute - de första syrénerna hade just slagit ut. :)

Önskar dig all lycka till med detta fantastiska!

Kram! :)

Lina Johansson sa...

Ja det är minst sagt känslofyllt! Ojojoj, vad stort det känns :o) Ser fram emot den här våren mer än någonsin <3
Tusen tack!
Kram på dig!