Annons

lördag, april 23, 2011

7 kg borta, 2 to go!

Det är sjukt vad fort kroppen återhämtar sig efter en förlossning! Fick en smärre chock när jag vägde mig i morse och insåg att jag snart är tillbaka på utgångsvikten, efter 4 dagar med bara amning och mys ;o) Jag lovar att skriva en förlossningsberättelse snart, ska bara hinna landa lite mer först. Vi åkte hem från BB igår vid 15-tiden, samma dag som hon var beräknad att födas. När vi gick förbi ingången till förlossningen så sprutade tårarna, och nu kommer de igen... Det går inte att beskriva hur stort det här är!

 Dagsformen på den numera tomma magen.

 Hon är så liten vår lilla räka! Drunknar ju i alla sina kläder, hihi.

Älskar dig mitt hjärta!!!

8 kommentarer:

Ellie sa...

Visst är et stort!. Jag fattar fortfarande inte att jag har en egen liten flicka som jag har skapat och som kommer att vara beroende av mig väldigt länge. Mamma kommer man ju alltid vara även om barnet blivit 40:) så visst är det helt otroligt underbart!. Vår lilla tjej blir 3 månader idag så tiden går fort!..

Krama Felicia från mig...kram!

Emelie sa...

Grattis :) Fy tusan så söt hon är

Marika. Fitness, nybliven mamma, amstaff sa...

Vad fin hon är lilltjejen! Här blev man mor imorse också. 9.12 kom vår Elias till världen i v 39+4 :) så skönt nu när dom är ute hos oss!!

Lina Johansson sa...

Ellie: Gud ja, det är såå häftigt! Visst går tiden fort!

Emelie: Tack! Hon är en riktig liten docka :o)

Marika: Åh, Grattis!!!!!!! Så skönt att du också slapp vänta. Hoppas att allt gått bra och att ni mår fint! Myyys på nu!


Kramar!!!

Jörgen sa...

Stort stort grattis, verkar som min tidigare kommentar försvunnit i etern :).
Hoppas att går bra nu och ni hittar era rutiner, skynda långsamt brukar jag säga :).

Hälsningar Jörgen

- Mikaela Svarfvar - sa...

Åååh va söt!! Så liten och fin!

Träningsfreak sa...

Superduper grattis till den lilla söta!!!

Lina Johansson sa...

Tack så jättemycket!!!