Annons

söndag, mars 20, 2011

Våren är på väg

Nu känns det som att våren äntligen är på väg! Jag och älsklingen kom precis hem från en 50 min promenad ute i solskenet, sååå härligt det var ute! Jag behövde inte ens ha några vantar på mig, och det har börjat blomma så smått på marken. Underbart!! Jag ser fram emot många långa barnvagnspromenader i vår och sommar :o)


Nu får vi återgå till flyttpackandet samt städa lite inför morgondagen, har två nya visningar på lägenheten då. Jag säljer lite på Tradera nu igen så kika gärna in på min sida. Inget träningsrelaterat, men det kanske finns något av intresse ändå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

400 spänn i utrop för de fyra tavlorna... Är det någon speciell konstnär?

Nilla

Lina Johansson sa...

Nej men de är väldigt fina och kostade mycket mer än så när de köptes.

Anli sa...

Fint när det börjar bli vår, här hos oss har det inte hunnit lika långt ännu. Ni kommer säkert att få en jättemysig vår med lill pyret som kommer, inte länge kvar nu :)

Lina Johansson sa...

Ja det kommer bli så härligt!! Känns galet att det är så kort tid kvar... ;o)

Marika 21, fitnessfreak till blivande mamma sa...

Ja snart är våren här på riktigt och även våra små!! Dock tycker jag att min kan kika ut tidigare då jag bara går och VÄNTAR nu och inte har massa annat som står i vägen. Skulle möjligen vara att vi inte fått våran soffa än som vi beställt men en sån "bagatell" kan man fixa även när babisen kommit =) Ha en bra vecka!!

Lina Johansson sa...

Ja som man längtar nu alltså! Men min lilla får gärna hålla sig kvar därinne i minst 3 veckor till ;o) Hoppas du och magen mår toppen!!