Annons

torsdag, mars 10, 2011

Trääänat :o)

Idag var det dags för morgonträning innan jobbet så det var bara att pallra sig upp tidigt. Det var ett tag sen sist jag tränade så jag trodde det skulle va jättejobbigt, men det kändes bra! Värmde upp med 10 min på crossen och sen blev det en halvtimmes styrka för rygg, axlar och triceps. Skönt att få röra lite på sig :o) Det märks att pulsen åker upp betydligt lättare nu med allt extra blod man har i kroppen. Jag hade ca 150 i puls under uppvärmningen, i vanliga fall skulle jag nog legat på 120-130 med den intensiteten. Nu tränar jag helt och hållet på känn och pressar mig inte. Ser fram emot att kunna träna ordentligt sen igen, ta iiii, svettas och flåsa!!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej!

Känner verkligen igen mig, är i samma sits el v.24 och min puls rusar för inget alls numera. För kunde jag springa långt utan hög puls =) Och nu knappt gå i en uppförsbacke =)

Från att ha tränat stenhårt 8 pass/v till nu då jag inte får pressa mig själv och inte kan pga huvudvärk. Sjukt svårt att ställa om sig..Så ajg längtar med efter att köra ett tungt & hårt styrkepass.

Fast längtar så klart mer efter lilla babyn =) Mysigt att ni ska flytta och kul att läsa din blogg nu. Följt den länge =)

Ha en UNDERBART trevlig helg!

Lina Johansson sa...

Javisst märker man stor skillnad! Flåsar ju bara av att gå upp för trappor ;o)

Tack så mycket! Hoppas att din helg också blir superhärlig!