Annons

torsdag, mars 17, 2011

Tiden rusar iväg

Idag var det morgonträning innan jobbet igen och jag körde 5 min crossing sen 30 min styrka för överkroppen. Härligt! Även om jag inte känt av något än så är det lite läskigt att ta i nu. Det är för tusan bara 5 veckor kvar, herregud! Börjar bli lite nervös att det bara ska sätta igång helt plötsligt... Jag känner mig inte redo riktigt än så hon får gärna stanna där inne tiden ut! En vecka kvar att jobba och två veckor tills vi flyttar, sen kan jag varva ner och förbereda mig på förlossningen.

Nu börjar jag allt känna mig rätt stor, har fått en ordentlig bula ;o) Det känns lustigt att se sig själv i alla helkroppsspeglar i gymmet och omklädningsrummet, hemma har vi bara en i hallen och där speglar man sig inte så mycket. Den senaste veckan har jag varit lite tröttare och hungrigare än tidigare, men det får inte plats några större portioner precis. Både magsäcken och blåsan kommer minst sagt i kläm nu och jag känner mig konstant kissnödig. Vild är hon också! Sparkar så hårt att hela magen rör sig och ser helt deformerad ut när hon vrider på sig, haha.

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem snart, han är på pappa-föreläsning ikväll :o) Ska bli spännande att höra vad de pratade om.

Tänk att jag har en sån här liten krabat i min mage! 
Och snart vill hon komma ut till oss *KÄRLEK* 

2 kommentarer:

Petra sa...

Spännande!!! :-)

Det är nära nu - Mycket nära. ;-)

Lina Johansson sa...

Iiihhhhh, jag vet.... :o)