Annons

fredag, mars 25, 2011

MAMMALEDIG!

Jag jobbade min sista dag idag, känns ju smått overkligt måste jag säga. Nu hoppas jag bara att lillan håller sig lugn och fin därinne i minst 2-3 veckor till så vi hinner få flytten avklarad... Allt löser sig oavsett när hon bestämmer sig för att titta ut, vi har ju hela april på oss att flytta, men det vore skönt att komma i ordning innan. Vi börjar flytta på fredag nästa vecka och det är nu 4 veckor till beräknad födelse. Tiden har verkligen rusat iväg, snart har vi vår egen lilla bebis hos oss! Känns fortfarande helt overkligt, men alldeles underbart!

Fick en fin blomma av mina goa kollegor.
Kommer passa finfint i vårt radhus :o)

2 kommentarer:

FitnessDesi sa...

Ja, gud vad snabbt tiden går! Det är fortfarande lika kul att följa din blogg, även om den bytt lite inriktning senaste tiden ;)
Hoppas allt går väl och njuuuut av din "ledighet".
Desi

Lina Johansson sa...

Åh vad roligt att höra, taaack så mycket!!! :o) Jag försöker hålla liv i bloggen även om det inte är så mycket att skriva om numera, inte mycket till fitness i alla fall, hihi. Men det blir nog mer av det snart igen :o)