Annons

lördag, mars 26, 2011

Magen v.36+1

Idag är det strålande sol och helt underbart skönt ute! Vi har hunnit med att både tvätta, ta en 45 min promenad och handla. Nu har älsklingen slocknat i soffan ;o) Får väl ta och flyttpacka lite snart men han får sova en stund till. Vi gick förbi vårt hus idag också, bara en vecka tills vi flyttar in nu! Längtar!

Magen växer så det knakar nu och det börjar bli lite svårt att ta på sig skorna och sånt. Hon känns bra stor därinne nu och trycker sig ofta mot revbenen vilket är sådär skönt... Viktuppgången har ökat lite mer på sista tiden och jag är nu uppe på närmare 10 kg. Jag har även börjat känna mig lite vätskigare med svullna fötter och vrister om kvällarna. Förlovningsringen får hänga runt halsen nu istället, den började bli lite väl trång ;o) I övrigt känner jag mig fortfarande ganska pigg och välmående :o)


4 kommentarer:

Anli sa...

Fin du e tjejen! Förstår att ni längtar nu! :)

Lina Johansson sa...

Tack så mycket :o)

Sofie sa...

Aaaaaww, vilken fin mage! :D
Nu är det inte länge kvar!
Kram

Lina Johansson sa...

Tack ;o) Nu känns det allt rätt nära!